Výměna a vrácení zboží
-
Do 14 dní od nákupu máte možnost nenošené a nepoškozené zboží vyměnit. Pokud této možnosti chcete využít, stačí zboží zabalit a společně s formulářem zaslat přes Zásilkovnu, na výdejní místo:
Jméno: DALOshop
Tel.: +420 722 786 920
Adresa: Nedvědice 316 – Domácí potřeby, NEDOS, spol. s r. o.
-
Formulář o výměně zboží si můžete vytisknout zde.
Podmínky pro výměnu zboží:
1) Zboží musí být nepoškozené a nenošené.
U zboží, které jeví známky použití (špinavé, potrhané..) nelze požadovat výměnu za jiné zboží.
-
Do 14 dní od nákupu máte možnost nenošené a nepoškozené zboží vyměnit. Pokud této možnosti chcete využít, stačí zboží zabalit a společně s formulářem zaslat přes Zásilkovnu, na výdejní místo:
Jméno: DALOshop
Tel.: +420 722 786 920
Adresa: Nedvědice 316 – Domácí potřeby, NEDOS, spol. s r. o.
-
Formulář o vrácení zboží si můžete vytisknout zde.
-
Peníze za vrácené zboží zašleme na Váš bankovní účet.
Podmínky pro vrácení zboží:
1) Zboží musí být nepoškozené a nenošené.
2) Právo na vrácení peněz platí do 30 dnů od doručení zboží.
U zboží, které jeví známky použití (špinavé, potrhané..) nelze požadovat vrácení peněz či výměnu za jiné zboží.
-
Pokud chcete reklamovat zboží, stačí zboží zabalit a společně s formulářem zaslat přes Zásilkovnu, na výdejní místo:
Jméno: DALOshop
Tel.: +420 722 786 920
Adresa: Nedvědice 316 – Domácí potřeby, NEDOS, spol. s r. o.
-
Formulář o reklamaci zboží si můžete vytisknout zde.
-
Doba trvání záruky je 24 měsíců.
Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od obdržení zásilky. O výsledku reklamace vás budeme kontaktovat emailem nebo telefonicky.